Lukk

Vis varene

Avbryt

Utvalg

Nyhet
Gaiam Multi-point Massager

kr 179,00 kr 143,20

Nyhet
Gaiam Water Bottle Lava

kr 239,00 kr 191,20

Nilens Jord Lip Scrub 955

kr 169,00 kr 135,20

Populær
Nicotinell Tyggegummi Icemint 4 mg 204 stk

kr 398,00

Beklager, vi fant ingen resultat for dette søket

Resultat:

Se utvalget

Handlekurven din er tom

Apotekvarene du plukker havner her

Beklager – det er visst en feil med systemene våre, men prøv igjen straks
Tilbake Tilbake
Vanlige spørsmål
Bestilling

Hvordan gjennomfører jeg en bestilling?

Du kan bestille ved å legge varer – produkter, utstyr eller medisiner du har på resept, i handlekurven på siden vår eller i appen. For å handle på 123apotek må du være over 15 år, og for å bruke kredittkort gjelder 18 års aldersgrense. Er du mindreårig, trenger du godkjennelse fra foresatte. Når vi har mottatt bestillingen får du en e-post med bekreftelse.

Hvem kan se bestillingen min?

Du kan se dine egne bestillinger ved å logge på kundekontoen din med IDporten. Da kan du følge bestillingen som lagres der, men uvedkomne – som ikke skal pakke varene eller lignende – har ikke tilgang.

Kan jeg bestille medisiner for egne barn eller andre?

Ja, hvis du er forsørger, med fullmakt til resepter. Inne på profilen din kan du legge inn en referanse og bestille det de trenger.

Hva er likeverdige medisiner?

Noen legemidler er byttbare, i følge Statens legemiddelverk. Medisiner som har samme medisinske virkning, fordi det består av et virkestoff som gir virker på samme måte, med samme styrke. De kan ha ulike navn, form, farge og hjelpestoffer, og teksten i pakningsvedlegget kan også være annerledes, men de er likeverdige dem du skulle ha.

Betaling

Hvilke betalingsalternativer har jeg?

Du kan bruke bankkort eller kredittkort (Visa, Master) eller Vipps. Ellers har har du mulighet til å utsette betalingen, med AfterPay.

Hvorfor må jeg legge inn kortinformasjonen min?

Du kan velge om du vil lagre kortinformasjon, men vi tilbyr det gjennom cookies, for å gjøre bestillingen mer effektiv og sikker. Opplysningene dine lagres trygt hos Nets.

Koster noen betalingsløsninger ekstra?

Det koster det samme å betale med kort og Vipps, men regning på faktura (AfterPay) har et tillegg på 29 kroner for å utsette betalingen.

Hvor får jeg kvitteringen?

Det du har kjøpt kan du både se inne i kjøpshistorikken på profilen din og på e-post.

Levering

Hvor lang er leveringstiden?

Den normale leveringstiden til Sør- og Midt-Norge fra PostNord er én til to virkedager. Det kan ta opptil fem dager andre steder i landet, og det kommer litt an på hvilken tid på døgnet bestillingen kommer inn, at vi får pakket og sendt den.

Hvordan sporer jeg pakken min?

Når du velger levering, har du Bring som et alternativ. De har en løsning for pakkesporing, meden kode som du kan legge inn for å følge med.

Hva slags leveringsalternativer har jeg?

Når det gjelder transport, bruker vi PostNord sine løsninger. Med PostNord MyPack Home Small får du en pakke i postkassa eller på døra. MyPack Collect gir deg mulighet til å hente pakken på et sikkert utleveringssted, for eksempel i en butikk. Hvis du vil ha et eget bud hjem til deg, kan du velge PostNord Mypack Home. Du kan legge inn en leveringsadresse, så sender vi den dit du vil.

Hva er prisen for frakt?

Du kan få tilsendt varer med gratis frakt hvis du bestiller varer for over 199 NOK. Den billigste leveringen er gratis, men du kan velge mellom andre løsninger fra MyPack, hvis du vil betale ekstra og har behov for at sendingen skjer på en annen måte.

Retur

Hvordan returnerer jeg varer?

Det er gratis retur hvis du vil bruke angreretten din. Ta kontakt med kundesenteret for å få en returseddel som du sender, senest 14 dager etter du mottok bestillingen. Send varen tilbake i tilnærmet samme stand, mengde og gjerne i den originale emballasjen, som du fikk den.

Hva gjør jeg hvis det er en feil ved varen jeg mottok?

Du kan etter omstendighetene kreve retting av feil, få den omlevert, avslag i prisen eller erstatning, hvis det er feil og mangler i bestillingen. Etter du har oppdaget feilen må du melde ifra muntlig eller skriftlig (vi anbefaler at reklamasjon skjer skriftlig, på grunn av bevis), og det er to måneders reklamasjonsfrist med mindre produktet er ment til å vare i mer enn to år.

Hvilke typer varer kan ikke returneres?

Forseglede varer som ikke er egnet for retur – av helsevernmessige eller hygieniske årsaker, og hvor forseglingen er brutt etter levering, har du ikke angrerett på. Dette er for eksempel varer som undertøy, badetøy og helsekostprodukter.

Vi bruker cookies for å gi deg en så bra handleopplevelse som mulig. Les mer om hvordan vi behandler personvern.